TATRATEA prichádza s novinkou: READY TO DRINK nápoje v plechovkách

Značka TATRATEA rozširuje svoje portfólio o moderný koncept READY TO DRINK (RTD) nápojov. Novinka je určená predovšetkým mladým ľuďom, ktorí hľadajú pohodlný a štýlový spôsob, ako si vychutnať hotový drink– bez miešania, bez kompromisov.
Odteraz si milovníci TATRATEA môžu vychutnať obľúbený nápoj v praktickej 250 ml plechovke hneď v dvoch osviežujúcich variantách:
Obe kombinácie sú vyvážené, osviežujúce a ideálne na párty, festivaly, ale aj pohodové letné večery. RTD línia reaguje na aktuálne trendy – konzumenti čoraz častejšie vyhľadávajú nižší obsah alkoholu, menej kalórií a zároveň autentický zážitok z chuti.
„Našou ambíciou je ukázať, že aj TATRATEA môže byť ľahký, moderný a zároveň cool produkt. Sme radi, že vieme osloviť aj mladšiu generáciu inovatívnym formátom, ktorý im je blízky,“ hovorí Lucia Chovanec, marketingová manažérka KARLOFF.
Dizajn plechovky aj obsah alkoholu prirodzene odkazujú na ikonické verzie TATRATEA 52 %, resp. TATRATEA 72 %.
Od 1. júna 2025 bude zastrešovať distribúciu RTD (ready-to-drink) nápojov značky TATRATEA na Slovensku spoločnosť Stock Slovensko. Táto zmena sa týka výlučne kategórie RTD nápojov značky TATRATEA.