Uviedli sme na trh naše prémiové novinky!

S hrdosťou Vám predstavujeme dve nové značky, ktorými zásadne rozširujeme naše portfólio – HERBERRY GIN a KAVALERO COFFEE LIQUEUR, ktoré sú výsledkom dlhoročného vývoja, know-how a vášne pre kvalitu.
Oba produkty stoja na pevných základoch dvadsaťročnej expertízy spoločnosti KARLOFF v oblasti macerácie. Práve toto know-how umožnilo vytvoriť nápoje s vysokou kvalitou a autentickou chuťou, ktoré odrážajú precíznosť, profesionálnosť a zmysel pre detail. Tieto novinky predstavujú krok vpred aj z pohľadu cieľovej skupiny. Vstupujeme do sveta moderného ginu a prémiových kávových likérov – segmentov, ktorým sme sa doteraz nevenovali, no do ktorých prinášame naše dlhoročné know-how a cit pre výnimočnosť.
„V KARLOFFe si zakladáme na tom, aby naše produkty nielen výnimočne chutili, ale aj výnimočne vyzerali. Dizajn fliaš, vizuálna identita aj celkové spracovanie boli vytvorené s rovnakým dôrazom na kvalitu ako samotný obsah – pretože veríme, že prémiový zážitok sa začína ešte pred prvým dúškom,“ hovorí Lucia Chovanec, marketingová manažérka KARLOFF.
HERBERRY GIN je inovatívny, vákuovo destilovaný gin s dôrazom na maceráciu 22 lokálnych bylín. Je to elegantný, svieži a zároveň charakterovo bohatý gin pre moderného konzumenta, ktorý hľadá niečo výnimočné.
KAVALERO je prémiový kávový likér s hlbokým telom 100 % arabiky a jemným dotykom sladkosti. Vznikol v spolupráci so slovenskou remeselnou pražiarňou MLSNACAVA, ktorá zabezpečuje nielen kvalitu použitých kávových zŕn, ale aj lokálny príbeh, ktorý má váhu.
Na strategickom smerovaní marketingu noviniek spolupracujú s Palom Minárom. Dizajn produktov vytvoril Brian Males.
Z pohľadu marketingovej komunikácie sme sa v KARLOFFe rozhodli ísť inou cestou. Produkty nebudú masívne komunikované cez tradičné media mixy, ale dôraz sa kladie na autenticitu a priamy kontakt s profesionálnou komunitou. Zameranie smeruje predovšetkým na HORECA výstavy, odborné eventy a festivaly.
„Chceme, aby si tieto produkty našli svojich zákazníkov prirodzene – cez zážitok, kvalitu a silu osobného odporúčania. HERBERRY a KAVALERO nie sú len nápoje. Sú to nové príbehy, ktoré práve začíname písať,“ hovorí Erik Semaňák, CEO KARLOFF. „Do týchto noviniek vkladám vysoké očakávania – verím, že dokážu osloviť novú generáciu zákazníkov a zároveň nadviazať na hodnoty, na ktorých KARLOFF vyrástol.“
Kde sa s novinkami stretnete:
👉 HERBERRY GIN uvedieme 5. mája 2025 na Mirror Hospitality Expo
👉 KAVALERO COFFEE LIQUEUR zažije svoju premiéru 30. mája 2025 na podujatí Two Coffee Champs
Kde ich môžete kúpiť:
Obe novinky nájdete na našom e-shope www.tatrateashop.sk
Viac informácií o nových produktoch nájdete tu:👉 www.herberry-gin.com
👉 www.kavalerocoffee.com